Genís Roca

fundador i president de RocaSalvatella

Genís Roca

fundador i president de RocaSalvatella
twitter-icon linkedin-icon

Biography

Descarregar ponència Tarragona

Descarregar ponència Barcelona

Ocupació actual: Fundador i President de RocaSalvatella, consultoria de negoci amb oficines a Barcelona, Madrid i Bogotà.

Membre de diferents patronats, juntes directives i consells assessors (RACC, GVC Gaesco, Grup Enciclopèdia Catalana, Asepeyo, Mobile World Capital…). Escollit el 2013 i el 2014 pel diari El Mundo com un dels 25 espanyols més influents a Internet, i premiat per Foment del Treball com el millor conferenciant del 2010.

Anteriors ocupacions: Ha estat Director General de Infonomia, i gerent de les iniciatives a Internet de la UOC, on també va ser adjunt a la gerencia, responsable dels serveis universitaris no acadèmics i director de la informática corporativa. Anteriorment va ser director de microinformàtica a la UAB.
Formació: Llicenciat en Arqueologia i MBA, és autor de diferents llibres, manté seccions estables a diferents mitjans de comunicació i desenvolupa activitat docent a diferents universitats i escoles de negoci, i dirigeix el Posgrau de Transformació Digital de les Organitzacions de la UPF.

Mercès a les novetats digitals, els fabricants han vist augmentada la seva capacitat d’establir relacions directes amb els seus consumidors finals. La capacitat digital permet recollir recollir informació molt precisa i individual de milions de consumidors (xarxes socials, sensors, wearables…) i alhora també permet mantenir-hi una relació personalitzada i escalable, en qualsevol moment i des de múltiples canals. Si a això li combinem la nova logística capaç d’oferir temps d’entrega d’entre 4 i 12 hores, fa que el retail tingui un repte molt gran doncs alguns fabricants tenen la clara temptació d’entrar en la venda directa i prescindir dels canals comercials de tercers.

All session by Genís Roca